Fit Grudzień – Kwadracikowe wyzwanie

3
207

W Grudniu zmieniamy życie kwadracik po kwadraciku! Wyzwanie, które sprawdziło się w Październiku i Listopadzie zaprasza do kolejnej odsłony 🙂

O co chodzi w akcji przeczytasz tutaj – Fit Październik – Kwadracikowe wyzwanie

Rady

W październiku arkusz wyzwania pobrało ponad 500 osób, w Listopadzie nieco mniej bo 360. Nadal jestem pod ogromnym wrażeniem, że to się tak miło przyjęło 🙂 Miałbym jednak prośbę, byście mi pomogli i udostępnili ten wpis swoim znajomym. Jeśli chodzi o rady to po 2 miesiącach mam następujące:

  • Kartkę trzymaj w jednym miejscu, najlepiej widocznym i najlepiej z długopisem pod ręką. Ja sugeruje Lodówkę i położyć długopis na niej 🙂
  • Jeśli zdarzy Ci się zapomnieć uzupełnić dzień NIE MARTW SIĘ. Uzupełnij go po jakimś czasie, po prostu zapisuj sobie gdzieś wypracowane kwadraciki.
  • Pamiętaj też o swojej ekipie! W grupie raźniej, po to są te 3 pola na dole.

Stałe pozycje

W Listopadzie skasowałem  2 stałe pozycje. I tak je zmienialiście a szkoda rozmazywać obraz 🙂

Coś nowego – Ta pozycja to nadal konieczność 🙂 Kwadracik w niej dany jest wart 10 innych!
Śniadanie – Najważniejszy posiłek dnia. Jeśli macie kartkę na lodówce jak sugeruję to będzie to też idealny moment by zacząć dzień od wprowadzenia pierwszego kwadracika… a to dobry motywator z rana 🙂
Woda – jak ze śniadaniem. Picie kawy, soków czy nawet herbatki nie wystarcza. Trzeba pić wodę wodę. Minimum te 1,5 litra zwykłej niegazowanej wody.

Moi Ludzie

Ja jestem sam. Jeśli mi samemu udało się wciągnąć ponad 500 osób to teraz jeśli każda z tych 500 osób wciągnie 3 osoby.. to będzie ponad 1500 ludzi, walczących o lepsze życie! Także przy drukowaniu arkuszu zróbcie od razu 4 kopie i 3 rozdajcie najbliższym!

Przypominam też, żeby każdy kto weźmie udział w akcji udostępnił wpis znajomym!

Pobierz arkusz

FitGrudzien2015

Moja Złota Trójka

Kostka 1 – Bieganie.
Kostka 2 – ANALIZA ŻYWIENIA. Założyłem konto na MyFitnessPal i będę próbował codziennie wprowadzać zjadane pokarmy, a potem analizował je sobie.
Kostka 3 – SEN. Tym razem jednak nie “przed 22” a “Powyżej 6 godzin snu”.

LET’S DO IT!

No to do dzieła! Drukujesz 4 kopie, rozdajesz znajomym, udostępniasz ten wpis, witasz się na forum i jedzieeeemy! Daj znać w komentarzu również żebym wiedział chociaż kto jest z nami 🙂

Jak już uzupełnisz i wydrukujesz wrzuć fotkę na Instagrama z tagiem #FitGrudzień i #FitbackPL 🙂

3 KOMENTARZE

Dodaj komentarz