Fit Listopad – Kwadracikowe wyzwanie

2
125

W Listopadzie zmieniamy życie kwadracik po kwadraciku! Wyzwanie, które sprawdziło się w Październiku ma swoją kolejną odsłonę. Tym razem nieco poprawioną i wzbogaconą. Jak zawsze jednak jestem otwarty na Wasze sugestie i będziemy je wdrażać na Grudzień 🙂

O co chodzi w akcji przeczytasz tutaj – Fit Październik – Kwadracikowe wyzwanie

Zmiany

Zanim przejdę do listy zmian a potem ich opisu chciałbym Was poinformować, że w Październiku arkusz wyzwania pobrało ponad 500 osób! WOW! Ja co prawda nie zebrałem tylu kwadracików ile planowałem ale patrząc na tę liczbę stwierdzam, że miesiąc zakończyłem pozytywnie 🙂

Lista zmian na Listopad:

  • Dodałem pole na imię Fitbackowicza 🙂 Nazwałem je “Zawodnik” bo to jest gra o lepsze życie i wszyscy jesteśmy w niej zawodnikami!
  • Dodałem kilka STAŁYCH pozycji.
  • Zmniejszyłem logo FItbacku 🙂 Ale mam nadzieję, że będziecie pamiętali..
  • Dodałem sekcję “Moi ludzie”

Mam jeszcze jedną sugestię dla wszystkich – NIE NOSIĆ kartki ze sobą 🙂 Ja swoją zniszczyłem bo miałem ją pod ręką. Powieście ją np na lodówce albo w open space przy monitorze czy co tam macie. Niech będzie w jednym dobrze widocznym miejscu!

Stałe pozycje

Jak widzicie jest aż 5 stałych pozycji. Ich znaczenie:

Coś nowego – w Październiku pokazałem Wam, że zapisałem sobie dla tej pozycji ostatni rządek. Chyba wszyscy to skopiowali i bardzo dobrze 🙂 Uznałem, że ta pozycja jest przymusowa.

Śniadanie – przeraźliwie sporo osób nie jada śniadań. Bez tego naprawdę ciężko o dobrą motywację. Trzeba mieć energię by móc się cieszyć. TAk, to też wymaga energii! Także narzucam Wam taki rzadek śniadaniowy.

Woda – jak ze śniadaniem. Picie kawy, soków czy nawet herbatki nie wystarcza. Trzeba pić wodę wodę. Minimum te 1,5 litra zwykłej niegazowanej wody.

Forum – Na listopadowe wyzwanie otworzyłem specjalny wątek, w ramach którego możecie pisać jak Wam idzie i dawać znać ile złapaliście kwadracików danego dnia – lub ponarzekać, że nie macie sił… razem będziemy się wspierać. Ilekroć napiszecie coś na forum – dostajecie kwadracik 🙂

Fotka – Założyłem sobie projekt 365 fotek w 365 dni. Czyli projekt, na który codziennie wrzucam staranie wybrane JEDNO zdjęcie. Nie jak na instagramie “stream z życia” tylko takie wiecie, fotka dla fotki, dla poprawienia warsztatu foto, dla chwili czasu na oddanie się sztuce itd. Póki co idzie mi nawet nieźle ale będzie mi szło jeszcze lepiej jak Was w to wciągnę 🙂 Także zapraszam na Tookapic. Fotka tytułowa tego wpisu to fotka z dnia 6stego.

// bonusowa kostka za Bieg Niepodległości (11 listopada odbędą się w całym kraju także każdy ma szansę)

Moi Ludzie

Ja jestem sam. Jeśli mi samemu udało się wciągnąć ponad 500 osób to teraz jeśli każda z tych 500 osób wciągnie 3 osoby.. to będzie ponad 1500 ludzi, walczących o lepsze życie! Także przy drukowaniu arkuszu zróbcie od razu 4 kopie i 3 rozdajcie najbliższym!

Przypominam też, żeby każdy kto weźmie udział w akcji udostępnił wpis znajomym!

Pobierz arkusz

pobierzMoja Złota Piątka

Moje wyniki w październiku nie powaliły.  W dużej mierze miałem problem natury “wpisałeś bieganie więc tylko bieganie daje kwadracik, inne treningi już nie”. Przez długi czas chciałem więc to zmienić na “Trening” ale zauważyłem, że moja głowa wtedy mogłaby zamiast biegania zmusić mnie do jakichś pompek itd. i już nie czułbym motywacyjnej presji na sam bieg 🙂 Także BIEGANIE zostaje.

Druga kostka to ANALIZA ŻYWIENIA. Założyłem konto na MyFitnessPal i będę próbował codziennie wprowadzać zjadane pokarmy, a potem analizował je sobie. Może nawet na forum – i tu uwaga, jest konkurs. Mam 3 książki “Książka kucharska dla aktywnych” z wydawnictwa “Inne Spacery”. Jeśli ktoś chce o nie powalczyć to musi również założyć konto na myfitnesspal i zadeklarować się na forum, że będzie razem ze mną pracował nad swoim żywieniem (i podać swojego nicka!).

Trzecią kostką będzie SEN. Tym razem jednak nie “przed 22” a “Powyżej 6 godzin snu”.

Czwartą pozycję zajmuje nowa kostka PRACA NAD BLOGIEM. Wpisy jak wiecie publikuję bardzo rzadko ale pracuję nad nimi praktycznie codziennie. Zasługuję na nieco motywacji 🙂

Piąta kostka to YOGA. Szczegóły jeszcze w tym tygodniu.

LET’S DO IT!

No to do dzieła! Drukujesz 4 kopie, rozdajesz znajomym, udostępniasz ten wpis, witasz się na forum i jedzieeeemy! Daj znać w komentarzu również żebym wiedział chociaż kto jest z nami 🙂

Jak już uzupełnisz i wydrukujesz wrzuć fotkę na Instagrama z tagiem #FitListopad i #FitbackPL 🙂

2 KOMENTARZE

  1. Październikowe wyzwanie zakończone! Niestety nie udało mi się z niektórymi pozycjami jak np basen czy bieganie (nie mogę się przekonać), ale wiem że zaczęłam żyć zdrowiej. Wyzwanie kontynuuję w listopadzie i drukuje nie 4 a 5 kartek i rozdaję! Koleżanki się upominają same 🙂
    W moich pozycjach na listopad: crossfit, stretching, bez alkoholu (jestem studentką z dużą ilością imprezujących znajomych:)), bez słodyczy, bez słonego i gazowanego (jestem strasznym łasuchem!), nowa pozycja to POWER 5 czyli 5 posiłków jedzonych zdrowo czyli dużo warzyw i bez smażenia 🙂 pozycję śniadanie zmodyfikowałam, ponieważ śniadanie jem zawsze. Modyfikacja na: “owsianka na śniadanie”, czyli coś do czego nie mogę się przekonać 🙂
    Dodałam coś jeszcze do wyzwania, mianowicie CEL na dany miesiąc. Mój cel na listopad to perfekcyjne nauczyć się wykonywać DOUBLE UNDERS czyli coś co crossfiter powinien umieć bez zająknięcia.
    Logowanie na MyFitnessPal udane, od dziś zaczynam i trwam dalej! Let’s do it!

    Pozdrawiam!
    Jola

Dodaj komentarz